Ukončení aktivity Vodní hrátky

27.07.2016 19:18

Od září se naplno vracím ke své původní profesi speciální pedagožky, budu v ped. psych. poradně pracovat na plný úvazek. Vzhledem k tomu, že by bylo nad mé síly a časové možnosti provozovat aktivitu Vodní hrátky v takové kvalitě jako doposud, rozhodla jsem se činnost ukončit.

 

Bylo to pro mě těžké rozhodnutí, plavání s dětičkami provozuji 11 let, celé jsem si to vybudovala, zavedla (asi jako jediná v ČR) výuku plavání formou příběhů o zvířátkách a formou her na pohádky z večerníčků, včetně pomůcek a hraček souvisejících s daným pohádkovým příběhem, s tematickými říkankami a písničkami, s možnosti natisknout si razítko dané pohádkové postavičky na konci plavací lekce do plavacího deníčku, ...

Pěkně jsem si přitom zafantazírovala, hrála si, tvořila, ocitala se ve světě pohádek… Po tom, a po rozzářených dětských očích u vodní hladiny se mi bude stýskat…

 

Určitě se brzy najde někdo, koho to bude stejně naplňovat, jako mě, a děti budou opět spokojené v plavacích lekcích na některém z bazénů.. Pokud se o nově vznikající aktivitě dozvím, všem, na které mám kontakty, mohu tuto informaci předat.

 

Přichází mi velké množství emailů s poděkováním a oceněním, co vše Vodní hrátky dětem i jejich rodičům daly. Je to takové dojemné, a i když mě organizování plavání (6 až 8 skupinek dětí podle věku) a tvorba hravých programů mnohdy stála dost sil, viděla jsem na lekcích, a vidím i teď zpětně, že energie do této aktivity vložená, rozhodně nebyla zbytečná  :-)   :-)

 

Všem plaváčkům nyní nabízím plavací pomůcky za poloviční ceny. Stejně výhodné cenové nabídky mohou využít i ostatní neplavající rodiny.

Seznam nabízených pomůcek uveden v odkaze PLAVACÍ POMŮCKY.

 

Zpět